Tog en skön..

dusch när jag kom hem. Nu ligger jag och slappar förfullt. Känner mig lite förvirrad med så mycke saker i tankarna. En massage skulle sitta fint. Länge sen någon masserade mig. Ska be Eda göra det på mig imorgon så kan jag göra det på henne efter:D..

Jag ska försöka lägga mig tidigare idag. Måste vara riktigt pigg imorgon till skolan. Inte som idag kännde mig så trött. Har fått en ny beundrare i min skola. Det är en ny kille som har börjat. haha han var så himla rolig. Han försökte få min uppmärksamhet hela tiden. Han sa hela tiden att att jag var så vacker och att jag hade fina ögon. jag och Eda drev och sa att jag hade pojkvän för att han skulle låta bli och stöta hela tiden. Han sa då att han accepterade det men att han ändå ville säga vad han tyckte. haha han var rolig!!

Jag saknar min mamma och pappa väldigt mycket. Det känns tomt utan dem, älskar dem så himla mycket. Jag ska ta och ringa till Chile sen för att se hur dem har det. Dem är där och njuter av värmen:)



 Bild på Kevin och Ricky, min storebrors söner. Från sommaren 09. Ser lite ut som gangsters hahaha


Jag är faster till tre och moster till två:) Börjar känna mig lite gammal.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0