Torsdaaag!

När vi hade slutat idag fick jag och Eda sjuss till Södertälje av Stefan med bil. Bara för att vi missade bussen i nykvarn. Tur det! annars hade vi inte fått sjuss haha. Jag hann med tåget innan och kom självklart hem tidigare as skönt.

Jag skulle skynda mig hem för min såkallade vän skulle komma till mig. Jag duschade och städade lite. Anderas kom till mig runt 18.00 tiden. Vi latade oss hela kvällen. pratade en massor och lekte haha. Anderas brottade ner mig som vanligt. Jag vill alltid vinna men lyckas aldrig. Haha det ät typ omöjligt att vinna över honom. Han höll fast mig och jag försökte komma bort. Det är som värsta träningen, hela kroppen spänner ju sig och man kämpar emot. Till slut orkade jag inte haha och ba låg kvar. Stor och stark är han inte konstigt!

Vi tittade lite på tv, det var på en film med en sån snygg kille. Asså han var verkligen riktigt het! Stor sådär, fin kropp, värsta musklera, fint ansikte och så manlig av sig. Minns inte vad den skådespelaren heter men han är verkligen någon man dör för haha.

Anderas älskar te! Jag serverade en varm kop te åt honom jag försökte iallafall. Förstår inte hur man inte kan tycks om te haha. Gav honom en festis istället så åt vi mackor till det. Jag drack självklart te! Kan inte klara en dag utan en varm kopp te!

Nu måste jag sova:) God natt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0