Låt ingen trycka ner dig

Jag känner mig helt frustrerad. Arg och besviken över att vissa personer inte förstår mig i olika sammanhang. Försök inte att hitta fel på mig hela tiden!! Jag gör hela tiden mitt bästa och det sista jag vill är att göra någon besviken. Men du, jag och alla andra är inte prefekta. Jag känner för mycke press från olika håll. Jag blir stressad och så fort någon säger något dumt får jag ut allting på den personen. Snälla va bara tysta och låt mig vara! Jag orkar inte, om du bara ska försöka tycka ner mig håll dig borta. För jag vill inte må dåligt på grund av dig.

Var bara med folk som får dig att må bra. Lyssna inte på massa dåliga kommentarer och massa skit snack. Gör precis vad du känner för och vad du tycker känns bra för dig! det är ditt liv och du gör precis vad du vill.
Låt ingen trycka ner dig!

Jag ska in i duschen snart och sen gå till Paula. Jag orkar verkligen inte vara hemma. När mamma och pappa inte är här så är allt annorlunda. Vill bara bort! Lek inte att du stödjer mig för det gör du inte.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0