Bio ikväll:)

Det var som att jag var vaken hela natten men ändå sov samtidigt. Det är säkert därför jag är så himla seg. Min mobil ringde på morgonen flera gånger. Jag orkade inte svara, Till slut svarade jag (tänkte att det kanske var viktigt). Det var min syster som var påväg hit. Hon undrade om jag var hemma och så.

Umgåts med min syster hela dagen. Vi har pratat jätte mycket om resan till Chile vi ska göra i december. Det ska bli så roligt..
Hon tog bara med sig Lukas, Filip stannade hemma med pappan. Lukas är så himla gullig. Vill bara äta upp honom. Idag när min syster var och basta så var jag med honom ett bra tag. Han började bli hungrig och började suga på min haaka. Så himla sööt!!

Idag skulle jag på bio med Anderas men nää han är fortfarande sjuk så det blir inget idag heller. Han behövde även vila sig mer för att han jobbar hela veckan. Han måste bli 100% frisk. Så sjukt att en så stor och stark person kan bli sjuk haha skoja.

Men jag ska ändå gå på bio:) Taarek erbjöd sig och sa att jag kunde då gå med honom sitället. Varför inte, hade ändå tänkt och ville gå på bio idag. Vi ska träffas halv 8 i heron. Betyder att jag då ska ta 19:10 bussen. Kommer annars vara där en halv timme innan om jag tar bussen innan. Jag vet inte riktigt vilken film vi ska se än men vi får se.

Är så seg. Ska nog ta ett bad igen:)

Denna film skulle jag vilja se. Verkar så bra!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0