Fredag

God morgon bloggen. Jag vaknade runt elva av att jag var helt täpt i näsan och kunde knappt andas haha fräscht. Min lilla kusin Alexandra sov över här idag och hon sov med mig hihi. Latmasken har fortfarande inte vaknat. Jag ska väcka henne så vi kan gå upp och äta frukost.
Därefter ska jag göra mig i ordning och göra mig fin. Jag ska in till stan och möta min bästa vän Zoe vi ska shoppa lite:) Vi ska även åka till skanstull, hon ska köpa sin snygga fest klänning hon ska ha på sin födelsedagsfest. 

Jag fyller ju också år snart men har faktiskt inte ens någon aning om vad jag ska göra. 19 bast liksom en helt onördig ålder haha. Men det kan ändå vara bra att fira lite smått? orkar inte bry mig:P

Mina föräldrar åker ju snart, blir små deppig för det. Kommer sakna dem så himla mycket!:(

Nu kurrar min mage ska upp och äta.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0