Glaad idag!!:)

Hej bloggen. Just nu sitter jag här i handduk, har nydligen kommit ut från duschen. Den här gången glömde jag inte att kamma ut håret ordentligt innan tvättning. Jag brukar ju glömma dem flesta gångerna.

Jobbet ringde mig idag när jag sov hade missad samtal och några sms av folk. Jobbet ringde mig igår också jag svarade inte men idag känns de ändå som att jag borde höra av mig till dem. Jag hade tänkt ringa tillbaka till dem efter att jag gjort mig i ordning och ätit något. Dem brukar oftast vilja att man kommer direkt. Jag vill liksom inte stressa. Stress är dåligt!

Igår bad jag min bror köpa honung till mig. Men nej han vägrade för att han inte hade lust haha. Men nu skulle han ändå till centrum. Han kom till mitt rum och ba "jannina vad vare du ville att jag skulle köpa till dig". Det är så mycket man kan göra me honung både med hy och hår. Honung i bastu tillexempel det är jätte bra för huden. Har man bastu hemma så borde man utnyttja den väl. 

Vad gör man om man känner sig sviken av en vän? när den personen ändå försöker komma nära igen? 


Min vän Laila och jag


Kommentarer
Anonym

Tiden är för dyrbar för att låta negativa känslor fram.. ta vara på tiden istället för att skapa något som inte är bra för någon alls,då menar jag negativ energi ..

2010-01-29 04:24:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0