Ikväll:)

Jag pratade jätte länge i telefon med Anderas igår natt vi pratade om massor. Men sen var vi tvugna och lägga på "jannina du måste sova" sa Andreas haha. Han hade rätt jag hade lite svårt att vakna i morse. Jag skulle på bio idag med honom men det blev ändrade planer för stackarn han är sjuk:( Vi får hoppas på att vi går imorgon istället som vi sa, om han mår bättre. Hade tänkt messa eller ringa honom snart och kolla hur han mår och sånt.

Iallafall jag kom hem för ett tag sen från jobbet. Pratat med Laila i evigheter och har nu kommit till en punkt. Efter allt förvirrande om vi ens skulle ut ikväll så har vi kommit fram till att vi ska det. Vi ska på en fest i en hemlig plats haha. Taarek ville så gärna att jag skulle komma så okej då:)

Är inte sådär riktigt taggad men får hoppas att jag blir det sen. Hade tänk ta med mig flaskan som jag fick av min lebb Laila när jag fyllde 19 år. Jag hoppas vi har roligt och att det är skön folk i festen. Det är ändå lördag och igår kväll sat jag hemma hela dagen bara för att jag skulle upp tidigt idag till jobbet. Näpp så ikväll måste vi få ha roligt iallafaall. Vi kommer vara där runt 10. Måste börja fixa mig snart. 

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig(som vanligt) men jag orkar inte klä upp mig så mycket. ska nog sätta på mig mina nya leggings, någon tunika och massa smycken. Nu ska jag ta och kolla sl, för att komma hem inatt.



Fotograf: Andreas haha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0