Just dance



Sen den här spelat kom ut har jag velat ha den. JUST DANCE, själva namnet säger det liksom. Jag såg den på reklamen för någon månad sendan fastnade för den direkt. Den verkar vara jätte rolig. Men ärligt talat jag har aldrig i hela mitt liv köpt ett spel. Det ända jag har spelat är Mario på nintendo när jag var typ 10 bast. Spel har inte varit min grej sådär men när jag väl har spelat så har det varit roligt. Har små spelat på min brorsons wiii. Ett spel idag brukar ju kosta runt 400kr. Är det värt det? men dem pengarna kan man ju köpa så mycket annat:P
Kom precis på en sak. Jag kan titta på blocket eller tradera. Vore en väldigt bra fynd! 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0