Lo que tengo que contarte de ayer

Vaccinet gick bra igår. Förutom att jag inte ville ta den egentligen. Men jag måste tydligen för att jag är nära barn. Nu har jag så himla ont på min vänstra arm. Jag kan inte ens ta upp den, knappt röra den.

Jag gick till centrum efter det med pappa och köpte lite grejer. Jag passade på att grön den som min bästa vän Zoe har tipsat om på sin blogg. Drack första igår, det sägs att den rensar kroppen och så. Jag hade aldrig smakat grön te innan så det är något helt nytt för mig. Smaken var helt okej.

Ni glömmde väl inte att jag skulle sola också:) Vi kommer till söder och det var stängt! Vi tänkte ett tag, vi ville verkligen sola. Frågan var vart? Då tänkte vi på skanstull (men osäkert visste inte riktigt om den fanns kvar), Högdalen och Farsta.  Vi gick till gullmars och tog tunnelbanan en station till skanstull vi tänkte "det är mycket närmare" Vi gick och gick hitta inte ett skit medans våra fötter var så kallaa Att vi fick ont när vi gick som att dem skulle gå sönder eller något. Det fanns inget, vi planerade att åka till högdalen då (direkt buss hem sen). Men nej då kom jag på att jag skulle köpa mig nya stumpbyxor. Vi gick in i ringen in i Lindex Hittade dem sendan fick vi syn på en  massa mysiga strumpor. Så jag köpte även strumor. Köpte ett par jätte fina som ser så varma och sköna ut. Han inte testat dem än men dem är perfekta till att ha på sig till mina höga lår boots som är påväg:)

Till slut så blev det ingen högdalen och vi åkte till farsta istället och solade där. Laila köpte en olivolja som vi smörjde in oss med för att bli brunare och inte känna att huden blivit torr. På kroppen blev jag brun men på ansikten ser jag bara röd ut. Aja det kanske kommer färg efter några dagar.  Men huden känns och ser självklart mycket finare. Efter solandet gick vi till donken en snabbis vi var hungriga. Men jag är så trött på donken så jag köpte något litet bara. haha aja brukar ändå inbte få i mig så mycket.





Ni undrar nog varför jag har så dålig bild. Det har hänt något knäppt med min Kamera:( måste köpa ny.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0