mmmhhhh

Jag hade inte sovit så skönt på länge. Jag vaknade inte förens vid 13 tiden, sov jätte djupt. Behövde nog det. Åt "frukost" nyss haha jätte sent men aaah bättre sent än aldrig.

Idag ska jag åka och hämta mitt termins kort i sågbäck. Därefter ska jag till vårdcentralen med pappa. Jag ska få sjuss skönt, ja borde ha hämtat busskorten för flera dagar sen men har inte gjort det. Det är dags nu måste göra det! Mina föräldrar har tjattat på mig i månader att jag ska vaccinera mig. Jag orkar inte bry mig längre så jag ska göra det!!!! Skiter i vad som händer. Så jag tänker ta det, tror inte det händer någonting. Händer det, så händer det punkt slut.

Idag ska jag bli brownie ska möta Laila efter jag gjort det jag ska göra och vi ska sola. I need it, ser så blek ut. Det får nog bli söder. Då kan jag passa på att köpa mig nya strumpbyxor.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0