Nu gäller det

Från och med idag gäller det att träna varje dag i mins 40 minuter. Jag ska få en träningsmaskin av min underbara moster:D Men den tränar man mage och ben. Just det jag vill:) Tiden går jätte fort man kommer knappt märka när våren redan är här. Måste vara snygg till sommaren. Måste få bort min tjockis mage hihi. Min brors tjej har samma maskin hon sa att hon använde den 40 minuter varje dag i 2 månader och gick ner 15 kilo. Det är ju sjukt bra! jag behöver nog inte gå ner så mycket skulle nog behöva 5kg kanske? Jag vill för det mesta bygga upp muskler och få bort fet de klart haha. Muskler väger så jag kanske går upp ändå:P Men det spelar ingen roll bara det ser snyggt ut.

Det gäller att äta rätt och orka mer! Så då blir det bara grönt för det mesta och ingen mat från jobbet tack!






Snart är det min B-day självklart ska jag äta tårta då:D haha!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0