Snart fyller jag 19 år:)

hej på er! Idag firades jag och min bror lite smått. Min bror fyller ju år idag och jag fyller egentligen år imorgon men mamma och pappa åker ju den 21a så det är därför. Åt lite tårta och umgicks:) Eller man kan ju nästan säga att jag fyller år snart klockan är ju snart 00:)

Efter fikat gjorde jag i ordning mina grejer fort och åkte mot aggregat till dansen:) vi dansar ju varje tisdag 19:00 men tyvär så vart jag lite sen för att familjen firade mig. Jag kom typ 19:40 ungefär. Zoe lärde mig en ny koreografi som hon gjorde hemma och så lärde jag henne den jag gjorde:) Miguel tog en massa bilder på oss med Zoes Kamera. Kan lägga upp dem när hon dem till mig:)

Nu har jag varit ledig ett par dagar från jobbet vilket känns så skönt! Men jobbet ringde mig idag jobbar på fredag igen..

Jaaaaa snart så är jag 19 år! Hur känns det? inget speciellt faktsikt, som sagt 19 är en sån onördig ålder helt enkelt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0