Si no me mira a los ojos cuando nos hablamos, nunca voy a pueder creer en ti..



Imorgon hade jag tänk basta och smörja in mig med honung i bastun. Gud vad härligt, huden blir så fin efter. Måste upp tidigt då eller inte allt för tidigt men tidigt. Vid 12 ska jag åka till skärholmen. Egentligen skulle jag till stan men det blir bättre att åka till skärholmen eftersom att jag ska till jobbet efter. Då är det direkt buss. Det hade annars blivit värsta omvägen till jobbet från stan. Jag ville kolla lite affärer. Jag vill köpa den där linnet från lindex som jag visade på en tidigare inlägg. Den är så cool! Men jag hoppas den finns kvar då:) Annars vill jag ändå köpa mig något.

I måndags köpte jag lite grejer men inte visat er. Mina föräldrar tog med sig kameran till chile. Jag måste ta och köpa en när jag får min lön. Då kan jag nästan lova att jag kommer ta flera bilder varje dag haha. Åtminstone en billig:P Känner mig lite snål på pengar måste ju spara till mycke haha.

Zoe skulle kanske med mig imorgon, men hon var lite osäker för hennes mamma kommer hem imorgon och hon måste hinna städa. Ska kolla med henne snart. Annars ska Taarek följa med mig om inte Zoe kan, han bor ändå så nära skärholmen. Snällt! hihi.



hahaha Ella esta Borracha!! Skön!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0