Ya no

Nu har jar inte uppdaterat på några dagar. Vilket är fel. Jag har varit så grinig, lite irriterad på allt och alla. Vilket är bara fel.

Sist jag uppdaterade så skulle jag fira mig lite. Mina närmaste skulle då komma hem till mig och så. Jag hade jätte roligt, var glad att alla var där. Synd att inte alla var så taggade till att dansa. Det är nog för att de kände inte varandra eller något. Zoe och Miguel var skit sega på komma, bra att Andreas skeet i att vänta på dem och åkte till mig. Flera stycken kunde inte komma vilket kändes jätte tråkigt. Men jag var ändå nöjd med alla som var där. Kvällen slutade inte som jag hade tänkt mig. En massa tankar börja springa runt fram och tillbaka i mina tankar. Jag saknade mamma och pappa. Sen kännde jag för mycket press. Det hände även en sak som jag blev jätte ledsen över. Jag var så besviken och ledsen. Just i den stunden var det som att det inte var någon idea att se någon som en nära vän.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0