Yes!

Hej bloggen! Efter en hel dag hemma så känns det helt perfekt. Han inte riktigt haft lust att gå ut eller så. Det är ju så kallt ute. Men snart ska jag träffa Stephanie:)

Jag har varit så snäll mot mig själv den här månaden hihi. Jag beställde ett par jätte fina boots och en klänning från nelly. Jag hoppas dem sitter lika bra som dem ser ut. Jag kommer få hem dem inom 2-3 dagar. Kanske kan ha något av de på mig på lördag:)

Det blir röj på lördag:) Jag och Zoe har bestämmt oss att dela på en Tequilla flaska hihi, vi måste ha jätte roligt. Hon fyller liksom 18 år:) Nu måste jag klä på mig och träffa Stephanie.

Dessa två:)


Grattis i efterskott igen Claudio:) <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0