GRATTIS till er alla som tar studenten!!:D

Nu är jag tillbaka igen. Jag har haft så mycket att göra. Det är mycket som händer runt omkring så man måste ta tag i saker. Sitter i skolan medans alla andra är i tumbas utspring:( Jag är tvungen att vara här för jag har ett viktigt prov att göra och fortsätta med vårat projekt. Allt måste vara klart och inlämnat senast på fredag och det känns verkligen stressigt. Blir det inte klar så klarar jag inte min utbilding. Jag vill ta examen på riktigt!
Jag vill ändå gå på Claudias slut skiva och även på Zoes. Jag ska göra mitt bästa för att komma!!

Kommentarer
sarah

fin blogg du har =)

2010-06-06 17:02:40
URL: http://klarahs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0