Förlåter dig men glömmer inte

Igår dagen började med en varm kram och värme. Timmarna gick och sen hände något fruktansvärt som jag kommer ha svårt att glömma. Jag ska inte gå in på detaljer för det är inget roligt att veta. Det var en dålig händelse som utfördes av ilska. Inget värt att prata om ens. Men jag förstår folk kan göra fel ibland ingen är perfekt. Jag förlåter dig, men jag glömmer inte. Inget mer snack om det, det bara sitter i hjärnan. Trodde aldrig du skulle but you did it.

Jag gick hem till Stephanie efter och som alltid ska mina tjejer alltid få mig på bättre tankar och fånga ett leende från mig. Jag var med henne under kvällen och pratade en massor. Vi tittade även på dessperata husfruar haha den är så rolig. Jag mår alltid bra att vara med Steph, hon ger mig alltid så goda råd speciellt när jag är ledsen. Gaby nej jag glömmer dig du också, Gaby ringde mig direkt när jag bad henne ringa mig. Så himla söta ni lyssnar alltid!

Men folk som står en väldigt nära och som även älskar en kan också skadas..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0