Fredag

Känns som att jag har en lite stressig dag idag. Jag Brukar faktiskt uppleva ganska mycket stress. Men det är för att jag stressar mig själv. Juste nu är det skolan som gäller, har rast nu till 13:00. Men jag har min praktik uppgift jag måste skriva rent. Men jag kan ändå göra det hemma. Men jag ska nog se till att göra den i alla fall så jag slipper tänka på det över helgen.

Efter skolan ska jag åka direkt tull jobbet. Jag börjar 17:15, men det är bra. Jag behöver timmar. Det jag jobbar den här månaden är det jag kommer få i lön när jag är i Turkiet. Klart man måste ha pengar liksom. 

Vi får se vad som händer senare.

Jag funderar på platta mitt hår. Jag tog med mig det. Jag hann aldrig göra det i morse så jag slängde i den i hand väskan:) Klart man ska vara snygg i håret haha.

Imorgon är jag ledig helaaaa dagen, alltså jobbar inte, nähää. Men på söndag jobbar jävligt tidigt. Kan direkt inte göra så mycket på lördagen ändå.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0