Jordbävning i Chile igen:(



Jag orkar inge mer! Jag blir så himla deprimerad. Jag trodde allt började bli bra igen så hände det IGEN! Varför varför, varför?! Kan inte allting bara bli bra igen. Kan inte dem bara komma hem?! Jag behöver er, jag vill ha er här snälla kom hem!!:( Jag blir så rädd och orolig för min mamma och pappa. Dem har varit med om värsta grejen. Det gör så himla ont. Dessutom saknar jag dem enormt mycket. Jag känner mig så ensam utan er:(

Jag pratade med pappa och mamma sist igår. Dem mådde bra, dem skulle iväg och göra en massa saker. Jag blev så glad av att prata med dem. Gud vad jag ska krama dem när de kommer hem. Men idag när jag kom hem, så fort jag fick veta så ringde jag direkt. Inget svar! jävla skit:( Min bror hade tydligen pratat med mamma någon timma innan. Mamma kunde inte sluta gråta och var livrädd.












Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0