Nu kan man äntligen vara lugn när mami&papi är hemma igen!

Mina föräldrar kom äntligen hem igår natt. Äntligen fick jag en kram av de som jag längtade efter så mycket. Nu kan man äntligen vara lugn och säker på att inget händer dem här. Dem är fortfarande lite rädda, dem kan få för sig att det skakar pga en viss ljud. Men det borde gå över med tiden. Mamma berättade hur hemsk situationen är i Chile. Vi som inte ens har upplevt det de upplevt kan inte ens tänka oss hur hemskt det är. Bara själva tanken om en jordbävning är ju hemsk. Tänk att vara där usch.

Vi hade ju planerat att resa till Chile i December. Men Nu vill inte mamma och pappa åka. Så jag tror inte det blir någon Chile i år. Men jag vill verkligen åka men blir ändå lite rädd. Saknar Chile. Dem kanske ändrar sig sen. det finns ändå saker att sköta i Chile som man bara inte kan lämna sådär.

Men det vikstigaste just nu är att de äntligen är tillbaka. De hämtade en massa små saker till mig hihi så himla söta. Jag fick mina favorit parfymer som bara finns i Chile Simons' baby parfym, jag fick i både lila och rosa. Och självklart den goda krämen till parfymen med härliga doften i den största storleken:) Jag fick även en speciell kräm som inte ens existerar här i Sverige den heter "Crema de Caracol" Det är en kräm som tar bort fläckar tex efter en finne. Ansiktet blir helt fin och man behöver ingen brunkräm eller något liknande. Efter 15 dagar ser man resultaten, så välkommen fina hud. Jag fick även två par örhängen och en armband, självklart en massa godis men dom la jag i skåpet (så alla kan ta) vill inte äta upp allt själv liksom haha.




                                     




Kommentarer
Anonym

Vaaad fiiina örhängen!! :D

förresenten du glömde dian bambo örhängen hos mig

2010-03-18 11:43:06
URL: http://stephaniiiss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0