Söndag

Ganska mysig söndag. Jobbade vilket inte var så mysigt. Det tråkiga var att min chef slutade idag. Tony var verkligen en bra chef vill ha kvar honom. Men folk måste också gå vidare i livet. Det var roligt att jobba med honom. Micke har också slutat, nej inte micke. En jätte snäll arbetsledare. Vi ska tydligen få en kivnna till chef nej! ingen tjattig och gnällig tack!

Efter jobbet fick jag springa till bussen. Jag hann med den som tur. Jag åkte in till stan och möte min syster sedan mötte vi Ricky. Vi gick på en Kina restaurang och åt Buffe. Det var jätte gott! MMmm. Men tråkiga jag brukar inte äta så mycket men jag åt så mycke jag bara kunde haha. Ricky lyckades få i sig tre maträtter haha.

Min syster tog med sig Lukas (hennes son). Han har blivit lite större och är världens gulligaste bebis. Man kan inte sluta pussa på honom. Man vill näsan äta upp honom. Det var skönt att äntligen umgås med min syster lite mer. Hon har alltid fult upp med barnen så hon behöver verkligen komma ut lite och tänka lite mer på sig själv. Vi har bestämt att gå och titta på Alice i under landet i 3D. Inte när den kommer ut men någon dag nästan vecka. Har lite fullt upp med skolan och jobbet.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0