Dagens funderingar

Shululu!!
Vilken härlig dag idag! Solen skenn idag igen, så bra man kan må. Lev lyckligt av bara sol hihi. Jag har haft en hel mysig dag idag. Mycket välmående kan jag säga om jag beskriver det lite kort.

Dagens funderingar
♥Dags att köpa en ny mobil kanske? Min lur brukar hacka lite ibland och den har fått en spricka på skärmen. Dessutom är den inte så fin.

♥Jag skulle vilja flytta till någon etta någonstans. Det har jag faktiskt råd med. Inte det att jag vill bort utan vill ha eget. Men skulle ändå bli ledsen av att lämna mamma och pappa. Men det skulle vara så skönt att ha sin egen lilla lägenhet.Kan redan tänka mig hur fint jag skulle ha det. But it is not time:( Måste gå klart skolan först vilket är snart men ändå. Sedan är det jobba som gäller och körkortet. Förhoppningsvis kommer jag ha min lilla etta när jag är 21 om allt blir som planerat.

♥Har funderingar över att resa till london. Det finns super billiga biljetter. Dessutom är det jätte billigt med kläder där och massor. Vill åka dit och shoppa sen komma tillbaka haha. Sen självklart se hur det är där borta. Ja tjejer kanske blir det London i sommar?


Nu ska jag sova underbara människor, God natt!


                                             Mina älsklingar som jag saknar så mycket!

                                                                  Lukas och Filip




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0