Min helg:):)

Hej alla gullungar förlåt för dålig uppdatering. Gjort en del, har inte orkat och knappt haft tid att skriva. Jag kan berätta lite kort om vad jag gjorde under helgen.

Fredags: Gick till la isla med min älsk Gaby. Mötte mina kusiner Katherin, Nathalie och deras vän som fyllde år. Vi hade verkligen jätte roligt. Vi dansade hela natten lång, vi skakade loss. Kännde mig lite smalare efter att vi gick därifrån haha. Där träffade vi på lite folk Fernando, Lali, Anthony och Valle. Även Cecilio, galna Danne, gabbe och några till. Jag tyckte det var värt att gå. Vi som tvekade i början speciellt Gaby:P Kvällen slutade med att Gaby sov hos mig, mysigt det var så varmt i sängen:) Jag brukar alltid frysa:$

 

Lördags: Började långa dagen med att gå upp tidigt efter att ha sovit endast 4 timmar. Upp till jobbet, började 11 och slutade 15. Ville bara sova. Men men fick ta smällen efter festandet.
Så fort jag slutade åkte jag till skärholmen och köpte present till min vän Omar som firades. Efter det åkte jag hem direkt. Myste lite med familjen, min syster och hennes barn. Efter det in i duschen och göra mig i ordning direkt efter, Omar ringde mig och ba "Jannina när kommer du, vi ska äta. Det är bara dig vi väntar på" Jag fick stress haha. Åkte dit i blött hår och tog med mig min platttong. Där var några gamla klass kompisar och min vän omar. Efter middagen Drack vi vin och umgicks. Jag fick fixa mig där eftersom jag inte hann göra det hemma. Jag träffade även Omars vän Jousef som är en stor bloggare. Han var så himla trevlig:)
Efter Allt gick vi ut till slut. Vi gick till Grodan och hade super rolligt. Men jag hade lite ont i fötterna i mina stora klackar:( Vill man vara fin så får man lida pin!

Jag träffade Taarek sen i slussen. Vi ville hitta på något men det fanns inget, dessutom var det sent.









Söndags: Sov, jobbade, kom hem och sov igen. Tråkigt var helt död!
 
Måndag/igår: Praktik start igen i 3 veckor. Äntligen få träffa alla underbara barn. Det ligger så nära det känns jätte bra. Går hem varje rast ju:) Efter praktiken så åkte jag och jobba. På jobbet var det jätte lugnt så det känndes knappt. Pappa kom och hämta mig direkt efter att jag slutat. Senare efter att jag kommit hem så tittade jga på sista avsnittet av Angeles de Estella. Tråkigt att den är slut.

Tisdag: Antecknade förfullt på praktiken. för min uppgift för denna vecka. Måste skriva upp det jag reagerar på vad, hur och varför. När det gäller olika situationer på förskolan. Jag skrev om igår och idag.

Jag har varit hemma nu hela dagen och bara tagit det lugnt. Men snart ska jag möta min snygga kusin Carmen. Jag ska följa med henne och titta på thaiboxning för tjejer i Tullinge. Bra! jag ska passa på och gå till affären för att köpa det jag behöver. Vet ni vad, det är min lingon vecka:( Nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan fixa upp mig lite gran. Puss!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0