Torsdag

Alltid skönt med röda dagar. Jag gick upp tidigt och gick på arbetsinterjuv. Det gick faktiskt jätte bra. Jag ska dit för lärning på måndag. Killen som interjuvade mig var verkligen jätte trevlig. Vi klickade verkligen med varandra. Han sa att han verkligen ville få mig till nästa steg. Jobbet är försäljning och har någonting att göra med el och är en av världens största försäljnings företag. Jag måste gå fin klädd på måndag (svarta skor sa han) haha.

Jag åkte efter till jobbet. Synd att jag var där en timme innan. Men tur att man har vänner att prata med och att man har en telefon haha. Jag pratade med Gaby i en hel timme. Efter det byte jag om och jobbade till 15:30 nästan ingenting.

Efter jobbet åkte jag hem. Jag var lite förvirrad om jag skulle hem eller inte eftersom jag hade planerat träffa Taarek. Men han hade lite saker och göra så jag åkte hem. Jag tog en dusch och byte om. Jag träffade honom på kvällen. Vi träffades i Heron för att äta. Jag var inte ens hungrig så jag köpte en chickenwrap på donken och han köpte någon chicken tikka tror jag det heter haha. Jag ville gå på bio men han skulle inte hinna för att han skulle upp tidigt till jobbet dagen efter. Vitänkte bowla istället men det var fullt med folk och dessutom kostade det 360kr för en timme:s just den dagen. Lika bra att bowla en annan dag istället. Vi spelade en massa spel istället och hade det jätte roligt. :)




Hahahha sööt vilket smile

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0