When I look at you makes me happy

Jag ska åka efter lunch idag från skolan. Jag måste till e-on (kontoret) för att visa upp mitt leg och visa att det är jag. Inte för att de inte tror på mig utan för säkerhet och kunna få min bricka. Jag tycker det är jätte bra så slipper vem som helst komma liksom och ba tja heter jannina och ska jobba hos er det är en självklar grej. Jag glömde mitt leg hemma just den dagen jag var där sist. Typiskt, jag som oftast brukar ha den i väskan.
Gaby ska på tåget i Rönninge och ska med mig. Efter det hade vi tänkt åka till ikea, gaby skulle kolla något. Jag ska passa på och köpa lite saker för att slippa gå runt och tänka på det.

Glöm inte att det är morsdag nu på söndag! Köp åtmistone en ros till mamma eller kom med frukost till sängen:)

vad ska man hitta på idag då? men jobbar 11 imorgon:( but only 4 hours;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0