Sjukvården är sämst

Efter jobbet åkte jag direkt till akuten.
Min kille hade varit där i 8 timmar och väntade på doktorn.
Han har haft jätte ont i ryggen och skulle få rönkas eller vad det nu heter.
Efter en lång vänte tid så säger dem att han istället ska komma tillbaka imorgon (alltså idag) kl 10.00.
Vi åkte hem till honom och sov, idag var det samma sak. Lååång vänte tid.
Det var inte ens något allvarligt utan bara en simpel muskelvärk.
Förstår inte varför man ska få vänta så länge när det dessutom är så dyrt.
Varför anställer de inte flera läkare? Alla är så otrevliga också. Usch hatar akuten.
Nu har man ju inte sovit mycket alls.
Jag är jätte trött och min arbetspass börjar 16:45 idag till stängning-.-
ska försöka sova i en halv timme PUSS!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0