Sugen på ett par Barble boots

Länge har jag funderat på ett par men bara ignorerat det.
Jag förtjänar ett par efter så mycket jobb (haha så brukar det låta).
De är ju så snygga och så femenina.
Dessutom med hög platå så man borde inte få ont i fötterna;)
Det ser även gulligt ut med liten fot och är super bra för en kortis!
Jag vet att man inte kan gå runt i såna i det här vädret.
Glöm inte att jag ska resa;)Jag såg ett par tidigare idag i skärholmen centrum.
Dom såg inte exakt ut som dom på bilden men något liknande.
Kostade 700:- inte så farligt men nu när man vill vara sparsam så kan det svida lite.
Kanske kan få dom i julklapp?:)

HOPPAS!








Bild lånad av google

Kommentarer
nicolina

jaaag har ett par sånna! fett kattiga, använder dem hela tiden nu när de snöar ute, när man klubbar :) kolla på nelly.com dem kostar typ 400 :) men vet inte om dem har svarta inne just nu, men kolla :)

2010-11-30 18:30:49
URL: http://nickita.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0