Min helg

I fredags var det dags för utgång med tjejerna. Jag möte Katherin, nathali, Maria, Amanda och den andra tjejen i fittja. Jag hade missat bussen innan så de hade fått vänta på mig(a). Av alla ställerna mötes vi i fittja, nä men det var bara för drickan. När jag gick av bussen får jag syn på min älskling hälsade en snabbis. Alltid mysigt med pussar!!
För första gången besökte jag K15, det var inte sådär jätte kul men det var bra musik.
I lördags firade vi mina föräldrars födelsedag. Jag och mina syskon såg till att hyra lokal och göra deras "fest". Det bästa av allt var att dem var glada hela kvällen och firade sig verkligen. Då tycker jag att vi faktiskt lyckades med tanken som vi hade från början. Ja att dem skulle ha det bra helt enkelt. Dessutom fick dem en massa fina presenter. Jag var väldigt osmart med presenten men dem var ändå nöjda. Att köpa en klippmaskin istället för rakapparat är ju helt korkat. Efter en hel kväll med släkten så kom några vänner, vi drack lite och bara umgicks. Jag kom hem jätte sent.
idag söndag vaknade jag helt seg och bakis. Jag vill inte säga vilken tid jag gick upp för att det är pinsamt...
haha men senare på dagen hade jag stor städning i mitt rum. Städade min garderob, dammade av, la saker på sin plats och dammsög, kännde mig jätte duktig. Sen kom min bror ner och frågade om jag ville ha något från grillen för alla hemma skulle äta. Ja, det blev en hamburgare, men tyckte den hade för mycket dressing och för lite sallad. Efter det tittade jag på film:)
Jag har tappat bort mitt minnes kort på min digital kamera så jag kan inte ta någon bild:( bara från min mobil men det blir inte bra bilder direkt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0