Estoy vuxen

Jag sat och funderade lite på hur det är att vara vuxen. Bara för att jag har en faktura från Nelly att betala. Jag hade köpt en baseball jacka till min pojkvän som födelsedags present. Klart han skulle få något fint!
Killarnas favorit
dessutom ser min kille så snygg ut i den!
Med tanke på det så hade jag tänkt att delbetala det istället för att inte bli så fattig efter att ha betalat min biljett till Chile nu den 25 sep. Jag ska betala den helt själv. Ja jag ska åka till Chile den 11 december! Det har jag inte heller berättat om. Det blir ingen lång vinter för mig nähääp nice.
Räkningar att hålla koll på får en att känna sig vuxen. Jag är ju faktiskt snart 20 år usch!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0