Piss dag!

Jag har inte bloggat på jätte länge. Fråga mig inte varför för jag vet inte. Idag mår jag verkligen piss och känner att jag behöver skriva av mig lite. Jag vill heller inte avslöja så mycket om vad jag känner just nu. Jag vet ju liksom inte VEM som kommer att läsa detta inlägg.
Men jag känner att jag bara vill skrika och sova för att slippa tänka. Därefter vakna på nytt!
Blir så arg när jag inte får som jag vill. När jag dessutom har rätt att få det. För hela grejen är bara fel. Jag förstår verken hur man kan göra så när man har en relation. Jag tycker inte att jag gjorde fel genom att..... Men du har gjort j*vligt fel som orsakat allt det här. För allt är på grund av dig.
Vi har inte pratat på en hel dag. Jag vägrar höra va mig för du måste lära dig en läxa. Men hur lång tid kommer det att ta för dig att höra av dig? Jag vill inte vänta. Jag saknar dig trots allt!
Usch vilken äcklig känsla det här är!!!!!!!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0