Saknar dig

Denna text skrev jag när jag var i Chile. Tänkte dela med mig av den :) Jag skrev den en natt då jag inte kunde somna för jag tänkte på min älskling Taarek. Jag döpte då texten till "saknar dig".

 

Jag har funderat väldigt mycket de senaste dagarna. Jag har många tankar omkring dig. Jag har försökt att inte tänka på dig och ignorera allt för att slippa må dåligt. Våran sista samtal var något speciellt. Jag kände något varmt och jag såg att det var detsamma för dig. Min tanke från början var att ha ett riktigt bra och lång förhållande. Lyckligt lottade är vi som förstår varandra så bra. Du sa själv att vi nästan aldrig har dåliga diskussioner. Det gör mig bara glad.

Det dyker upp en massa minnen med dig. Det är ingenting jag vill glömma bort utan bara uppleva en än gång. Lyssnar på vår låt och låtsas ha dig framför mig med hjälp av tankarna. Det hela är inte bara en tanke utan något som har varit. Jag tänker för mycket på dig och kan inte sova. Det är mycket jag vill just nu men ibland kan man inte få som man vill. Vi är så långt ifrån varandra. Jag kan inte ens ta ett snabbt beslut och säga "Jag åker till honom nu". Det är mycket man ibland önskar. Just nu önskar jag att få vara med dig. Även om min önskan inte kommer att uppfyllas så vill jag i alla fall drömma om den. Jag fantiserar samtidigt som jag minns.

"Lampan är släckt men du har tänt små ljus. Det snöar ute och är kallt medans vi ligger skönt. Det är mysigt med dig. Du kysser mig med känsla och rör vid mig. Jag kliar dig på ryggen medans du njuter av känslan. Jag känner din kropp emot mig och jag känner mig din. Du ler mot mig med den söta blicken, pussar mig runt halsen. Det kiklas lite, jag skrattar medans det känns helt underbart. Vi andas djupt och vi är som en".

Jag längtar efter dig som aldrig förr. Jag saknar dig!

Nu ska jag sova och hoppas drömma om dig älskling.

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0