Vill ligga kvar i min varma säng

Det är dags att gå upp för länge sen men jag är så himla seg. Vill sova en liten stund till. Men idag ska vi ju nämligen fira Ricky som fyllt 12 år. Vi ska ha kalas åt honom men han kallar det för "fest" hihi så söt.
Jag vill att min älskling ska komma men han e med grabbarna och typ sover. Får se om han orkar det när han vaknar.
Bokstavligen fuck donken
Men innan allt måste jag åka till mitt gamla jobb donken och typ fylla i något papper så dem kan skicka mitt semester ersättning. Så j*vla efterblivna. Dem kunde ha sagt det innan jag ålte på semester. JOBBA ALDRIG PÅ DONKEN!
Nu vill jag passa på att svallra att dem behandlar ungdomar dåligt och ser oss som dumma för vi inte har så mycket erfarenhet i arbestlivet. Dem vill att jag skulle jobba kvar men jag vill inte det! Blir så irriterad på det där företaget. Förstår inte hur dem kan tjäna så mycket pengar när dem behandlar sina medarbetare på fel sett.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0