Helloow

Efter en härlig lång helg med min älskling så kommer ju måndagen också. Jobb dags för båda två och sömnig måndags morgon. Jag hade ingen ångest att gå till jobbet utan jag hade ångest att gå upp från sängen och bort från allt mys. Men det får vi leva med.
Aja eeh jag vet inte riktigt om vad jag ska skriva om. Låter nog lite tjattigt om jag berättar vad jag exakt gjort i helgen för jag har bara varit med pojkvännen hela helgen. Jag kan berätta att jag nu ska jobba en hel månad måndag till fredag på en förskola. Låter ganska bra efter att ha vikarierat fram och tillbaka. Så det lär bli bra med pengar för mig, något jag verkligen behöver just nu. Eftersom att jag är så himla shopping sugen! Bättre sagt, desperat för att gå och shoppa. Helt sjukt men sant hmm.
Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag ska faktiskt upp fem på morgonen. Ska öppna förskolan, shit lite läskigt! <3
Mina pluttar i Chile, Gud vad jag saknar er! =(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0