Jag känner mig som ett barn ibland. Umgås så mycket med barn!

Hej på er! Nu är det äntligen fredag och jag har inte uppdaterat på hela veckan.
Jag har jobbat hela veckan och haft knappt tid eller ork att sitta och skriva.
Jag älskar mitt jobb med barn de är ju så himla söta!
Ibland känner jag att jag verkligen kan förstå hur de tänker.
För att jag minns hur jag tänkte som liten. Brukar skratta med de när man egentligen inte ska skratta och vara tysta (alltså barnen).
Men jag som är "fröken" Skrattar med de haha och det känns ändå fel.
Måste kunna behärska mig lite mer.
Aktiviteter med barnen

Byggde nästan ända upp till taket tillsammans med barnen:)
Deg lek

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0