Jannina vill ha!



Jag är fortfarande shopping sugen.
Men jag måste vänta på löning.
Hur jobbigt är inte det?
Man kan ju alltid beställa och betala sen?
Min tanke är att gå ut och shoppa när jag får lön och då kanske jag hittar det i affären istället.
Eller kanske hittar något mycket snyggare?
Det är ju alltid bäst om man provar och sånt först innan man köper något kläddplagg.
För tänk om jag beställer det och sen inte ens gillar hur det sitter på.
Hur gör jag?
det kanske kommer ha tagit slut på dessa plagg när jag får lön.

Kommentarer
Anonym

Jag tycker du borde beställa. Vilken affär är kläderna ifrån?

2011-03-20 16:06:27
Natalie

Sv: Tack! :D

2011-03-20 16:19:52
URL: http://natella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0