Ser fram emot idag

Min pluttar Lukas och Filip ska komma hit idag.
De ska vara här hela veckan.
De är här klockan fem, jag har ju saknat de otroligt mycket.
Dessutom är Melody också här.
Så många bebisar i mitt hus, så underbart!:D
Många pussar på de blir det.
Men de är ju så himla söta.
På jobbet kan jag ju inte pussa söta barn och får hålla mig om dagarna haha.
Lukas har tydligen börjat gå.
Han brukar springa med armarna uppe i tre sek så att man ska klappa och säga bravo!!
Sedan sätter han sig ner på golvet.
Det vill jag se!
Filip och Lukas (Lukas var nyfödd)
Finaste Melody<3

Kommentarer
Camila

Fin blogg! Du borde visa upp dina kläder mer för du verkar ha jätte fin stil:)

2011-03-20 16:02:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0